۰۲ آبان ۱۳۹۷
آبان ۲, ۱۳۹۷

نوشابه

آبان ۲, ۱۳۹۷ ۰ دیدگاه

نوشابه

نوشابه‌ها به خصوص کوکاکولا(البته منظور ما فقط این برند خاص نیست؛ منظور همان نوشابه‌های مشکی خودمان است) نوشیدنی خوشمزه و گوارایی است و صد البته دل کندن از آن کار ساده‌ای نیست؛ اما اگر از مشتری‌های دائم این نوشیدنی‌ها هستید بدانید این مطلب راست کار خودتان است. چون قصد داریم رازهایی را از کوکاکولا و انواع دیگر نوشابه‌ها برملا کنیم که دیگر خودتان رغبت نکنید لیوان لیوان از این نوشیدنی‌ها سر بکشید. با ما همراه باشید.

 

نوشابه

 

همین ابتدا سوالی از شما داریم؟ آیا می‌خواهید سالم و تندرست زندگی کنید؟ اگر جوابتان مثبت است کمتر نوشیدنی‌های گازدار میل کنید. به خاطر اینکه بعد از ورود فقط یک لیوان کوکاکولا، غوغایی در بدنتان به پا می‌شود! می‌پرسید چه غوغایی؟ ادامه‌ی مطلب را مطالعه بفرمایید.

 

 

۱۰ دقیقه بعد از خوردن کوکاکولا

 

درست ده دقیقه بعد از خوردن یک شیشه‌ی کوچک کوکاکولا ده قاشق چای‌خوری شکر وارد بدنتان می‌شود که معادل ۱۰۰ درصد نیاز روزانه‌تان به قند است. تنها دلیلی که باعث می‌شود این میزان بالای قند حالتان را به هم نزند وجود اسید فسفریک است که طعم آن را قابل‌تحمل می‌کند.

 

 

۲۰ دقیقه بعد از خوردن کوکاکولا

 

بیست دقیقه بعد میزان قند خون به طور آسیب‌رسانی بالا می‌رود و در پی آن میزان انسولین تولیدشده نیز بیشتر می‌شود. کبد هم دست به کار می‌شود و میزان زیاد قند را به چربی تبدیل می‌کند. در واقع بیست دقیقه بعد از خوردن نوشابه کبد بیچاره به سختی شروع به کار می‌کند.

 

 

چهل دقیقه بعد از خوردن کوکاکولا

 

چهل دقیقه بعد، کار جذب کافئین به پایان رسیده است، مردمک‌های چشمتان گشادتر شده، فشارخونتان بالا رفته و کبد، قند را به خون سرازیر می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین (در مغز) مسدود می‌شوند و به این ترتیب جلوی خواب‌آلودگی گرفته می‌شود.